poniedziałek, 12 grudnia 2011

Przesyłki!

Notka pisana pod wpływem wielu pozytywnych emocji! Właśnie przyszła moja przesyłka ze strony www.secretive.sg gdzie zakupiłam błyszczki i próbkę bb creamu Lioele po bardzo niskich cenach! 2 lipglossy w cenie 5SGD (dolarów singapurskich). Jest tam ogólnie bardzo dużo promocji. Na dodatek na stronie pisało, że wysyłka do Polski trwa od 5 do 17 tygodni a moja paczka przyszła w 11 dni (!). Więc zaskoczenie totalne ;D.
Bardzo polecam tą stronę ponieważ patrzyłam na ebay'u i cena tych samych błyszczyków oscyluje w okolicy 50zł. Na dodatek nie sądzę, żeby na stronie były podróbki bo reklamuje ją sama Xiaxue ;)




A żeby zaskoczeń było mało ( :D) przyszło dziś moje drugie zamówienie ze strony www.alledrogeria.pl Również polecam, ponieważ za każdym razem wysyłka jest szybko (dwa dni robocze) a produkty po niskich cenach.
Za pierwszym razem też zamawiałam produkty skin79 ;)

Spodziewajcie się niedługo recenzji tych właśnie kosmetyków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz