wtorek, 27 grudnia 2011

Flos Lek - żele pod oczy

Seria Do Pielęgnacji Oczu:
 -> Ze świetlikiem i babką lancetowatą do powiek i pod oczy
->  Z arniką pod oczy na sińce, obrzmienia
Mam mieszane uczucia do obu przedmiotów. Na początku było fajnie a potem coś się popsuło i zaczęły mnie podrażniać. Jako że oba teoretycznie są inne to działanie mają to samo więc dlatego łącze je w jednej recenzji.

Obietnice producenta:
„[…]Działa przeciwobrzękowo, przeciwzapalnie, przeciwalergicznie i kojąco. Biologicznie aktywne wyciągi roślinne zawarte w żelu pobudzają mikrokrążenie, likwidują opuchliznę, uspokajają zestresowaną skórę. Preparat działa kojąco i rozświetlająco”
i
„Polecany do pielęgnacji okolic oczu dla każdego rodzaju skóry płytko unaczynionej. Także dla osób, u których pod wpływem czynników zewnętrznych lub wysilania wzroku przy pracy np. z komputerem, występują objawy przemęczenia(sińce, obrzęki wokół oczu i powiek).”


Pozytywnie:
+ Cena
Każdy ma po 15ml i kosztuje ok. 6zł.
+ Wydajność
Są bardzo wydajne. Nie minął jeszcze rok a ja dalej mam ich bardzo dużo (i niestety muszę wyrzucić :<)

Neutralnie
-/+ Konsystencja
Szybko się wchłaniają i nie ma żadnej tłustej warstwy. Jednak po czasie zaczęło mi przeszkadzać to, że są w formie żelu.
-/+ Działanie
O ile na początku używania żelu z „Babką lancetową” to widziałam minimalne zredukowanie sińców. Natomiast „Arnika” nic nie zmieniła. Jednak oba na pewien sposób chłodziły i koiły oczy.
-/+ Podrażnienie
Na początku przez pierwsze 3-4miesięcy działanie było ok. Potem była 2miesięczna przerwa i zaczęły mnie podrażniać. Dlatego trudno mi ocenić czy to one się popsuły czy akurat mam teraz wrażliwszą skórę wokół oczu.



Podsumowanie:
Nie mam wobec tych żeli żadnych negatywnych odczuć jednak nie sądzę bym kupiła je ponownie. Jakoś przestała mi się podobać konsystencja żelu oraz potrzebuję mocniejszych nawilżaczy ;)
5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz