niedziela, 4 grudnia 2011

Astor - Liquid Care (Soft Sensation)

Czas na hit:
Astor Liquid Care




Obietnice producenta:
Błyszczyk ochronny zawierający kompleks kolagenu oraz polipeptydów. Ma właściwości nawilżające, co natychmiast poprawia kondycję ust. Zmarszczki mimiczne oraz inne niedoskonałości w pobliżu warg stają się niewidoczne. Faktor SPF 12 oraz witaminy A, C i E zapewniają całościową ochronę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i innymi zagrożeniami środowiska.”


Pozytywnie:
+Nawilżenie
Nawilżenie jest niesamowite!
+ Kolor
Bardzo mi się podoba mój „Metallic Pink” ;)
+Trwałość
Max 3godziny ale potem i tak czuję, że moje usta są pod warstwą ochronną.



Neutralnie:
-/+ Cena
Około 30zł. Troszkę za dużo ale za taką jakość to wydaje mi się, że się opłaca.
-/+ Konsystencja
Uczucie lepkich ust gwarantowane (a posklejane włosy gratis).

Podsumowanie:
Z pewnością kupię ponownie. Bardzo mi się podoba zarówno działanie jak i kolory.
9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz