środa, 7 grudnia 2011

Berlin ;)

Muszę się pochwalić, że wczoraj dostałam od Mikołaja mój ulubiony kolorowy kosmetyk do ust ale w innym odcieniu ;) Bardzo dziękuję!
Wczoraj również, pojechałam do Berlina na weihnachtsmarkt. To już prawie tradycja, że jeżdżę tam na Mikołajki. Jednak tym razem głównym powodem było przedstawienie w teatrze Chamäleon pod tytułem „WUNDERKAMMER” australijskiej grupy C!RCA. Bardzo polecam to każdemu! Na dodatek nie trzeba znać niemieckiego bo przedstawienie oparte jest na akrobatyce. Wyśmienite, bardzo mi się podobało.
Ale w trakcie odwiedzin Berlina nie mogło zabraknąć odwiedzenia Alexa Center ;). Tam wpadłam do Claire’s gdzie zakupiłam takie słodko wyglądające błyszczyki:

Jest mój ukochany motyw kokeshi! Mam nadzieję, że kolory nie wyglądają na jednolite bo nie są ;).
 Pachną nieziemsko ale ciekawa jestem jak z ich trwałością. Już niedługo biorę się za ich testowanie :).


ps. Od kilku dni używam SKIN79 The Oriental Lifting Eye Controller i myślę, że za 2-3tygodnie go zrecenzuję bo zdążę go w miarę dobrze poznać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz