sobota, 14 stycznia 2012

MINI RECENZJE cz. 2 - Avene

Dalszy ciąg moich mini recenzji :>



1. Avene Clean-Ac Krem nawilżający i łagodzący podrażnienia

Producent:
„Pielęgnacja towarzysząca kuracji przeciwtrądzikowej. Produkt hipoalergiczny. Nie  powoduje powstawania zaskórników. Ten gładki, ale nie tłusty krem przeciwdziała podrażnieniom i przesuszeniu wynikającym z kuracji przeciwtrądzikowych. Nadaje się do skóry wrażliwej. Właściwości Natłuszcza i nawilża Trójglicerydy otrzymywane z krokosza i orzechów kokosowych, olej z jojoby i olej z masłosza odżywiają skórę, przywracają jej elastyczność i niezbędne uczucie komfortu. Łagodzi i przeciwdziała podrażnieniom Glukonian cynku, alfa-bisabolol i woda termalna Avène łagodzą i zmniejszają podrażnienia skóry.

Cena ok. 45zł / 40ml

Miałam próbkę 5ml. Za pierwszym razem spotkała mnie niemiła niespodzianka – skóra zaczęła mi się rolować podczas aplikacji kremu jakbym używała peelingu enzymatycznego. Akurat się śpieszyłam, więc byłam z tego powodu bardzo zła. Myślałam potem, że to jednorazowy „wyskok” lecz historia się powtórzyła.



Pozytywnie:
+ Nie uczula
Nie zapchał mnie ani nie uczulił. Nie odczułam natomiast ulgi tuż po użyciu tak jak w przypadku poprzedniego kremiku z mini recenzji.
+ Konsystencja
Przyjemna i treściwa. Szybko się wchłania i dobrze współpracuje z BB kremami.

Negatywnie:
- Skład
Tu już jest więcej składników do których można się przyczepić.
-  „Niespodzianka”
Wspomniana wyżej przeze mnie historia. Uważam, że takie coś nie powinno mieć miejsca. Gdyby to było jeszcze tylko jeden raz…
- Wydajność
Starczył mi raptem na 3 użycia i ciągle odczuwałam nieprzyjemne odczucie, że moja skóra potrzebuje więcej.
- Nawilżenie
Słabe. Jak już wspomniałam musiałam się mocno kremem obsmarować by cokolwiek odczuć.



Podsumowanie:
Krem OK ale średnio mi podpasował a szczerze mówiąc wcale. Raczej nie polecam.
4/10,




2. Avene- Cleanance Gel



Producent:
Łagodny żel oczyszczający do cery tłustej (wrażliwej) ze skłonnością do powstawania trądziku. Zawiera 49% wody termalnej, bardzo delikatnie oczyszcza, pomaga ograniczyć podrażnienia, reguluje wydzielania łoju. Nie wysusza. Nie zawiera mydła.”

Cena ok. 40zł / 250ml
Ja miałam próbkę 25ml ale z pewnych powodów zużyłam tylko około 1/3 objętości.

Pozytywnie:
+Oczyszczanie
Dobrze oczyszcza. Aż ZA dobrze…
+ Wydajny
Wystarcza niewielka ilość aby umyć twarz.



Na tym się kończą plusy produktu. Teraz muszę sobie trochę ponarzekać. Przede wszystkim żel koszmarnie, chemicznie śmierdzi. Po jego zmyciu ciągle czuję ten ohydny zapach. Również wcale nie jest taki łagodny. Twarz po umyciu nim jest bardzo mocno, nieprzyjemnie ściągnięta. Nie zużyłam próbki do końca bo po prostu nie mogłam znieść tego chemicznego smrodu. NIE POLECAM.
1/10

2 komentarze:

  1. Fakt, z tym rolowaniem się, totalna klapa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i na dodatek przez oba te produkty skutecznie zraziłam się do firmy Avene :P.

    OdpowiedzUsuń