środa, 2 maja 2012

Haul zakupowy - Superpharm.


Tydzień temu poszalałam z zakupami ponieważ wyrobiłam sobie kartę w Superpharmie. I muszę stwierdzić, ze podoba mi się ta drogeria bardziej niż Natura czy Rosssman. Oto moje zakupy:

Biovax – akurat kończy mi się stapiz więc zobaczymy czy ten produkt mnie bardziej zadowoli. Z kartą life style zapłaciłam 10,99zł.

Bioderma – po przekroczeniu kwoty 30zł  można było ja kupić za niecałe 10zł. Myślałam, że skoro je wyprzedają to kończą się terminy ważności ale o dziwo jest on dopiero na : 12/2014 :). Więc sobie poczeka aż nie pokończę pozostałych kremów na dzień.

Kupiłam troszkę rzeczy z Essence w tym lakiery (nie wiem czy pamiętacie mój plan wykończenia lakierów – poszło mi całkiem nieźle :D). A że zapłaciłam za całość (dwa lakiery plus jedna paletka) ponad 15zł jedną paletkę dostałam gratis.

I ostatni zakup – dwa lakiery firmy Coral której do tej pory nie znałam ale spodobały mi się ich kolory. Znacie ją? Jakie macie zdanie o jej lakierach :>?

Chcecie swatche lakierów :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz