środa, 16 maja 2012

GINVERA Marvel Gel


Znany wszystkim, większość wypróbowała i pokochała ;). Czy im mnie porwało to azjatyckie cudo?



Producent:

“10 Amazing Efficacies 
1) Removes blackheads painlessly2) Softens the cornified layer and gently removes dead skin cells3) Refines pores and reveals finer, smoother skin4) Fades pigmentation spots and acne scars 5) Removes oil seeds around eye area 6) Regulates and balances oil secretion, prevent pimples 7) Evens out skin tone to give skin clarity8) Dull and rough skin becomes smoother and fairer9) Stimulates skin metabolism, skin becomes younger10) Allows rapid and instant penetration of skincare products applied subsequently”

Dużo obietnic takich jak m.in – pozbycie zaskórników/wągrów, nadanie skórze gładkości dzięki peelingowi, pozbycie się blizn, regulacja natłuszczenia twarzy, rozjaśnienie  .



Pozytywnie:
+Rozjaśnia
Ale jest to tylko chwilowe. Na jeden dzień i tyle.
+ Wydajny
Mam go już prawie 5miesiecy i dopiero teraz zaczyna się kończyć.
+Cena
Płacimy ok. 50zł (z przesyłką) za 60ml na Ebayu. Jest ok.
+Nadaje skórze miękkość i gładkość.

Neutralnie:
-/+Peeling
Z jednej strony delikatny a z drugiej dwa razy „poparzyłam” sobie skrzydełka nosa…
-/+ Opakowanie
Z jednej strony wygodna tubka z której łatwo wydobyć produkt a z drugiej nieprzezroczysta przez co nie widać ile zostało produktu. Na dodatek pod koniec użytkowania zapowietrza się.

Negatywnie:
- „Blackheads”
Ja mam raptem kilka w okolicy nosa i nawet z nimi sobie nie poradził no cóż.
- Nie niweluje blizn
Wszystkie blizny jakie miałam niestety nie zostały  zmniejszone ani nawet rozjaśnione (w sensie długotrwałym).
- Nie zmniejsza przebarwień
-Nie pozbywa się suchych skórek.



Podsumowanie:
Na mnie szału produkt nie zrobił. I raczej nie poleciłabym go osobom z problemem  zaskórników/wągrów, bo skoro z moimi malutkimi sobie nie poradził to co z ich? Chociaż patrząc na pozytywne opinie może działa tylko w przypadku „mocnych” problemów? Nie wiem. Ja nie polecam.

4/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz