niedziela, 15 kwietnia 2012

Pat&Rub – krótkie podsumowanie

W ostatnich notkach zamęczałam was kosmetykami tej firmy i zrobiło się troszkę monotematycznie ;D. Teraz chciałabym zrobić ogólne podsumowanie co ja sądzę na jej temat.
Przede wszystkim kosmetyki są nie na moją kieszeń (na razie… kiedyś na pewno wygram miliony w lotto :D). Jednak są dobre jakościowo i myślę, że możliwość rozczarowania nimi jest niewielka.
Oprócz tego zdecydowana większość składników jest pochodzenia naturalnego i wiele z nich posiada EcoCert.
Z chęcią przedłużyłabym moją przygodę z tą firmą ponieważ te produkty które miałam w większości spisały się na medal, ale niestety - nie :P

ps. Zapisałam się na naukę prawa jazdy więc przez najbliższe dwa tygodnie będę wychodzić z domu o 7 i wracać o 20 a co z tym związane notki może będą ze dwie. Przepraszam za to :(. Potem postaram się to nadrobić ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz