wtorek, 29 listopada 2011

SKINFOOD Aloe BB cream

SkinFood, Aloe Sun BB Cream SPF 20


  
Pojemność – 50g
Cena – ok. 40zł

Mój drugi BB cream i o wiele lepszy od poprzednika. Skinfood to koreańska firma produkująca kosmetyki głownie pielęgnujące cerę, a mniej skupiają się na kolorówce. Jest to również jeden z popularniejszych „bebików”.


Obietnice/opis producenta:
„ Rich with aloe, which possesses excellent hydrating properties and soothing effect, this multi-functional skin care product provides moisture and nutrition to your skin while providing protection from UV rays.”


Pozytywnie:
+Cena
Nie jest specjalnie wygórowana. Ok. 40zł na ebay’u z przesyłką.
+Nawilżenie
Naprawdę nawilża skórę!
+Krycie
Delikatne lecz jakie śliczne! Buzia wygląda o wiele lepiej, bo koloryt jest wyrównany. Niestety nie kryje „niespodzianek” ani trochę.
+Matowi
W przeciwieństwie do Elemonga zostawia matowo-satynowe wykończenie. Chociaż i tak trzeba użyć pudru do idealnego matu.
+Kolor
Ja posiadam ten jaśniejszy #1 jest jeszcze drugi ciemniejszy #2. Idealnie stapia się z cerą i nic się nie odcina.
+Odcień
Dla mnie to duży plus jednak wiem, że dla większości minus a mianowicie "aloe" jest w różowawym odcieniu.
+Konsystencja
Lekka, i nie „tępa”. Nie tworzy smug.
+Filtr
Posiada filtr ochronny SPF 20PA+


Negatywnie
- Zapach
Na początku byłam nim zachwycona lecz po kilku godzinach zaczyna mi strasznie przeszkadzać. Jest zbyt intensywny.
-Trwałość
Szybko znika. Pod koniec dnia nie mam nic na twarzy.


Podsumowanie:
Dobry. Gdyby przemysł kremów BB nie był tak rozwinięty z pewnością kupiłabym go ponownie. Na lato jest idealny ;)

7,5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz