piątek, 25 listopada 2011

Max Factor Smooth Effect

Na pierwszą recenzję wybrałam podkład, ponieważ nie przepadam za nimi a ten całkiem przypadł mi do gustu.  Wcześniej używałam kilku innych jednak żadne z nich nie miały koloru dopasowującego się do mojej bladoróżowej karnacji. Ten robi to jednak bardzo dobrze ;).

 MAX FACTOR SMOOTH EFFECT


Obietnice producenta:

Sekret perfekcyjnego krycia Smooth Effect Foundation leży w formule SkinTone zawierającej substancje silnie nawilżające. To właśnie dzięki intensywnemu nawilżeniu skóra staje się idealnie gładka. Pigmenty matujące pozwalają natomiast na zamaskowanie wszelkich niedoskonałości - takich, jak rozszerzone pory czy przebarwienia. Teraz cera będzie świeższa i bardziej promienna niż kiedykolwiek.
Smooth Effect Foundation jest odpowiedni również dla kobiet z wrażliwą cerą oraz dla osób z trądzikiem, ponieważ jego formuła nie blokuje porów. Podkład jest dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej, która podkreśli i wyrówna każdy odcień skóry.

Pozytywnie:
+.Odcień
Uważam że paleta barw jest bardzo dobra ponieważ występuje w bardzo jasnych odcieniach. Ja mam kolor IVORY który bardzo ładnie (choć nie idealnie) dopasowuje się do mojej karnacji. Bladolice na pewno będą z niego zadowolone, bo jest to jeden z jaśniejszych podkładów z „niższej półki”.
+ Konsystencja
Konsystencji nie mam nic do zarzucenia. Nie jest przesadnie lejąca ani zbyt gęsta. Dzięki temu nie robi smug.
+ Krycie
Krycie jest minimalne. Bardziej przypomina krem tonujący aniżeli podkład. Wszelkie wypryski/przebarwienia trzeba przykryć korektorem. Dla mnie jest to na plusie ponieważ mam młodą cerę i wolę nie używać mocno kryjących podkładów.
+  Cena
W promocji w Rossmanie ok. 25zł za 30ml.
+ Lekki
Idealny na lato lub dla młodych cer. Nie czuje się, że ma się coś na twarzy.
+ Nie zapycha
Mnie ten podkład ani nie uczulił ani nie zapchał ani nie zwiększył trądziku. W tym przypadku obietnice producenta jak najbardziej się sprawdziły ;).

Negatywnie:
- Skład
Uważam, że jego brak to bardzo duży minus ponieważ nie można zweryfikować co ewentualnie nas w nim uczuliło etc.
- Ciemnieje
Mimo, że ciemnieje minimalnie to na mojej jasnej cerze jest to widoczne.
-Nawilżenie
Nawilżenie jest zerowe. Na dodatek podkreśla suche skórki.

Neutralnie:
-/+ Trwałość
Po kilku godzinach nie ma po nim śladu.

Podsumowanie:
Dobry pokład za niewielką cenę. Jednak raczej nie kupię go ponownie
6/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz