środa, 14 marca 2012

Uwaga - podejrzenie zapychacza!

Coś mnie zapchało i szczerze mówiąc jestem zdziwiona, bo pierwszy raz się mi zdarzyło by w ten sposób moja cera odrzuciła jakiś kosmetyk. Ale niestety nie znam jeszcze winowajcy. Podejrzani:

BAVIPHAT GRAPE ANTI WRINKLE ALL IN ONE CREAM
lub
ETUDE HOUSE BABY SKIN - GREEN BASE

Zaczełam używać najpierw baviphata a po 3 dniach etude. Co prawda już następnego dnia po baviphacie wyskoczyło mi coś ale w moim przypadku czasem coś może ;). Kilka dni później zaczął się wysyp.... Na razie odstawiłam oba. Wysyp już został spacyfikowany ale zostały mi dodatkowe przebarwienia :/.
Podejrzewam, że to krem jest "winowajcą" dlatego ponowne podejście do produktów zacznę od bazy - jeśli przez dwa tygodnie historia się nie powtórzy odstawię ją i sprawdzę baviphata ;P
Coś z tych dwóch musiało zawinić ale szczerze nie wiem, które bym wolała "stracić" odstawiając :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz